دکتر امیر دریانی

بهترین جراح لیپوماتیک در تهران – 4 ویژگی مهم

لیپوماتیک شکم و پهلو

آنچه در این مقاله میخوانید:

ویژگی بهترین جراح لیپوماتیک چیست ؟

برای رهایی از چربی های اضافه در بدن یکی از گزینه ها کمک گرفتن از بهترین جراح لیپوماتیک است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی پیکرتراشی روشی برای حذف چربی‌های اضافه، رفع بدشکلی‌های بدن بدون آسیب زدن به بافت، اعصاب و عروق ناحیه تحت جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در علم پزشکی، افراد می‌توانند با این عمل به راحتی چربی‌های اضافه را از بدن خارج کنند.

به عبارت دیگر افراد می‌توانند از روش‌های نوین لاغری به وزن ایده ال خود برسند. هدف اصلی در این جراحی تغییر سایز فرد در کمترین زمان ممکن است و رسیدن به فرم اندام دلخواه خود است. در صورتی که بتوانید اضافه وزن خود را با استفاده از رژیم و یا ورزش کاهش دهید و به تناسب اندام دلخواه خود برسید، استفاده از این عمل توصیه نمی‌شود.

همانطور که می‌دانید تجمع چربی برای بسیاری از اشخاص اتفاقی ناخوشایندی است، این در حالی است چربی‌ها دو نقش عمده را در بدن ایفا می‌کنند، اول اینکه چربی کالری‌های اضافی دریافتی را به صورتی ایمن ذخیره می‌کند.

بنابراین افراد می‌توانند هنگام گرسنگی با سوزاندن ذخیره‌ چربی بدن انرژی لازم را به دست آورند. دوم اینکه بافت چربی بدن هورمون‌هایی را آزاد می‌کند که سوخت و ساز را کنترل می‌کند. بنابراین در این عمل باید چربی به مقداری شکسته و تخلیه شود که فرد دچار آسیب نشود. پس بهتر است برای اطمینان از نحوه انجام این عمل این جراحی توسط بهترین جراح لیپوماتیک انجام شود. اما انجام جراحی‌ها نیازمند استانداردهایی است که باید قبل از انجام مورد توجه قرار بگیرند.

  • انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک
  • کاندیدای مناسب عمل لیپوماتیک
  • بررسی دستگاه لیپوماتیک
  • هزینه انجام لیپوماتیک
بهترین جراح لیپوماتیک

انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک

مدرک جراحی معتبر

بهترین جراح لیپوماتیک باید مدرک پزشکی معتبر برای انجام این جراحی داشته باشد و معمولا پزشکان با مدرک فوق تخصص جراح پلاستیک در اولویت انتخاب می باشند فارغ التحصیل یک دانشکده پزشکی تائید شده باشد. پس از پایان دانشکده پزشکی ، حداقل چهار سال آموزش جراحی عمومی را گذرانده ، و سپس سه سال دوره ی دستیاری فوق تخصصی جراحی پلاستیک را گذرانده باشد. در تمامی آزمون های کتبی و شفاهی مربوطه موفق شده باشد.

تجربه کاری موفق

بهترین جراح لیپوماتیک باید تجربه انجام عمل لیپوماتیک را داشته باشد . با حضور در مطب و یا دریافت میزان رضایت افرادی که قبلا این عمل را انجام داده اند می توان به میزان تجربه کاری موفق جراح پی برد.

اخلاق حرفه ای

پاسخگو بودن و احترام به متقاضیان در جلسه ویزیت با جراح نشان از اخلاق حرفه ای جراح می باشد

بعد از عمل جراحی نیازمند جلسات ویزیت هستید و بهترین جراح لیپوماتیک فردی است که تا زمانی که به بهبودی کامل برسید با شما همراه باشد.

کاندیدای مناسب عمل لیپوماتیک

همانطور که گفته شد لیپوماتیک نوعی جراحی زیبایی برای رفع چاقی موضعی استفاده می‌شود. چربی‌هایی که با ورزش و رژیم غذایی از بین نمی‌روند و در بدن باقی می‌مانند با این عمل می‌توان آن‌ها را تخلیه کرد.

  • افرادی که کمتر از ۶۰ سال سن دارند.
  • افرادی که دارای سلامت فیزیکی کامل بوده و توان بدنی بالایی دارند.
  • افرادی برای انجام  جراحی زیبایی شکم مناسب هستند که از نظر جسمی و روحی در سلامتی کامل باشند.
  • افرادی که نتایج آزمایشات آن‌ها جهت انجام این جراحی مثبت باشد.
  • افرادی که از نتیجه عمل انتظاری واقع بینانه‌ای دارند.
  • افرادی که محدوده چاقی شان در شاخص توده بدنی کمتر از ۳۰ می باشد.
  • افرادی که در اندام هایی از بدن از قبیل شکم ، پشت ، پهلو ، بازو ، بخش داخلی و خارجی ران ، غبغب و غیره دچار چربی اضافی هستند.
  • خانمهایی که زایمان های بسیاری داشتهاند.
  • افرادی که راه های بسیاری را برای لاغری امتحان کرده اند اما به نتیجه دلخواه خود نرسیده اند.
  • افرادی که نوسانات وزنی نداشته و وزن آن ها به تثبیت رسیده است.
  • افرادی که دچار افتادگی و شل شدگی بیش از حد پوست بدن نباشند.
  • افرادی که ترک های پوستی زیادی ندارند.

بررسی دستگاه لیپوماتیک

امروزه تعداد متنوعی از دستگاههای لیپوماتیک در ایران موجود است که توسط شرکتهای مختلف تولید گردیده است. بطور کلی فرآیند همه این دستگاهها برای تخلیه چربی است ولی تکنولوژی هر کدام متفاوت است. دستگاههای جدیدتر میزان چربی بیشتر در زمان کمتر تخلیه می کنند که هم به بیمار و جراح در راحتی عمل کمک می کنند. هزینه دستگاههای جدید بیشتر می باشد ولی نتیجه بهتری دارند.

هزینه انجام لیپوماتیک

یکی از مهم‌ترین مواردی است که فرد قبل از انجام جراحی به آن توجه می‌کنند. این هزینه به عوامل بسیاری بستگی دارد که بدون معاینه و بررسی های لازم توسط متخصص مجرب، قابل تشخیص نمی‌باشد. میزان چربی‌ و انتخاب هر کدام از روش‌های این جراحی و سایر عوامل، برروی هزینه این عمل تاثیرگذار است. لازم به ذکر است که هزینه عمل لیپوماتیک شکم برای هر فردی با توجه به میزان چربی و موارد دیگر متفاوت می‌باشد.

انواع نواحی برای جراحی لیپوماتیک

لیپوی(لیپوماتیک) شکم و پهلو

لیپوی(لیپوماتیک) شکم و پهلو یکی از روش‌های پیکرتراشی برای حذف چربی اضافه و کوچک کردن شکم و پهلو به منظور تناسب اندام در فرد استفاده می‌شود که می‌تواند بدون آسیب زدن به پوست نتیجه بهتری بر جای گذارد. در این روش در یک جلسه حجم بسیاری از چربی‌های اضافه از بدن جدا شده و خارج می‌شود.

دراین روش ناحیه مورد نظر لاغر نمی‌شود بلکه باعث کاهش مقدار چربی می‌شود. در نتایج حاصل از عمل لیپوی شکم و پهلو قابلیت ارتجاعی پوست و از همه مهم‌تر مقدار حجم پوست شل و آویزان نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. از مزایای لیپوی شکم و پهلو  کمتر شدن درد، التهاب و ورم بعد از عمل برای بیمار است.

همچنین از دیگر مزایای این عمل، چربی‌های خارج شده از بدن می‌تواند در صورت لزوم و با صلاح دید جراح متخصص در سایر نواحی بدن تزریق شود. برای آشنایی بیشتر در این زمینه روی تزریق چربی کلیک کنید.

لیپوماتیک بازو

لیپوماتیک بازو یکی از شیوه‌های پیکرتراشی می‌باشد که تاثیر زیادی در تناسب اندام بالا تنه فرد دارد. این روش برای افرادی که پوست الاستیسیته دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در لیپوی بازو بعد از تخلیه چربی‌های اضافه ، پوست بدون افتادگی و شل شدگی، به حالت نرمال و طبیعی خود برگردد. در صورتی که پوست فرد الاستیسیته ضعیفی داشته باشد بعد از برداشتن چربی افتادگی بافت بیشتر مشخص می‌شود.

لیپوی بازو

در مواردی که فرد دارای بازوهایی افتاده و بزرگ است و با تمرینات ورزشی نمیتواند به تناسب اندام و کاهش چربی در این ناحیه برسد، کاندیدای مناسب برای لیپوی بازو هستند. بهترین جراح لیپوماتیک با بررسی نوع چربی، سایز بازو، میزان افتادگی و سایر خصوصیات، مقدار حجم چربی که باید استخراج شود را تخمین می‌زند.

لیپوماتیک ران

لیپوی ران، یکی از رایج‌ترین مناطق لیپوساکشن است. در این عمل چربی‌های ناخواسته را از زانو تا ناحیه کشاله ران از بین می‌برد. این روش برای از بین بردن افتادگی و شلی پوست ران که روی زانو می افتد و احساس بسیار ناخوشایندی دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین بهترین جراح لیپوماتیک در این عمل با از بین بردن چربی اضافه از ران‌های داخلی، فضای بین پاها شکل می‌گیرد و باعث می‌شود پاهای شما صاف‌تر و حتی یکپارچه بنظر برسد.

از جمله عواملی که در چاق شدن ران‌ها تأثیر دارد، مورد اول ژنتیک و سابقه خانوادگی که باعث می‌شود ران‌ها در دوران بلوغ به طرز قابل توجهی چاق شوند. مورد دوم بارداری ارتباط دارد که مقدار زیادی چربی در ناحیه رانها جمع شده و باعث ایجاد ظاهری نامطلوب می‌شود. لیپوی ران سخت‌ترین ناحیه برای انجام لیپوساکشن است زیرا آناتومی ران پیچیده و دستکاری آن دشوار است.

لیپوماتیک غبغب

لیپوی غبغب از جمله روش‌های از بین بردن چربی در صورت بشمار می‌رود. غبغب یا پوست آویزان اطراف چانه، چهره را پیرتر نشان می‌دهد. معمولا با افزایش سن، بالا رفتن وزن و چاقی از جمله عوامل به وجود آمدن غبغب(ناحیه جلویی و بالایی گردن) هستند.

غبغب موجب تغییراتی در پوست گردن می‌شود و ناحیه ای برای انباشته شدن چربی اضافه است. لیپو غبغب از بین تمامی روش‌های حذف غبغب، تاثیر بسزایی در جوانی چهره جوانتر فرد دارد و در عین حال تاثیرات آن نیز دوام بیشتری دارد.

شما با انتخاب بهترین جراحی لیپوماتیک میتوانید عوارض ناشی از جراحی را به صفر برسانید.